DALŠÍ VZDĚLÁVACÍ KURZY
Váš lektor - Ing. Jiří Mann, MBA a jeho portfolio:
Jiří Mann se celý profesní život věnuje procesům posuzování a prohlašování shody výrobků před jejich uvedením na trh nebo do provozu. Je odborným garantem akreditovaného rekvalifikačního kurzu Manažer/ manažerka posuzování shody výrobků i autorizované státní srovnávací zkoušky k tomuto kurzu. Manažerské kompetence při posuzování a prohlašování shody výrobků po řadu let vyučoval na Vysoké škole finanční a správní v rámci oboru Podnikové řízení. Je členem odborné komise pro rozvoj lidských zdrojů při Hospodářské a sociální radě Mostecka, jejímž je řádným členem.
Profesní životopis ZDE. Lektor je vázán etickým kodexem společnosti KOMORA s.r.o.
- Standardizace ISO.
- Standardizace EN.
- Standardizace ČSN.
- Standardizace IEC.
- Určené technické normy.
- Typy harmonizovaných technických norem (A, B1, B2, C).
- Závaznost technických norem.
- Základní terminologie, zásady a metodologie pro dosažení.
- Zásady posouzení a snižování rizika.
- Zkušenosti z konstrukce, používání, nehod, úrazů a rizik.
- Postupy pro identifikaci nebezpečí, odhad a hodnocení rizik pro vyloučení nebezpečí a pro opatření dostatečně snižující riziko.
- Odhad rizika.
- Prvky rizika.
- Porovnání rizika.
- Snížení rizika.
- Dokumentace posouzení a omezení rizika.
- Příklady nebezpečí, nebezpečných situací a nebezpečných událostí.
- Rozsah platnosti.
- Termíny a definice.
- Obecné požadavky.
- Rozhraní.
- Provedení.
- Značení, výstražné značky a referenční označení.
- Ověřování.
- Postupy pro zpracování protokolů o určení vnějších vlivů
- Postupy pro určení tříd.
- Postupy pro určení podmínek.
- Způsob tvorby kódování.
- Postupy pro určení kategorií.
- Teplota prostředí.
- Atmosférické vlivy prostředí.
- Nadmořská výška.
- Výskyt vody.
- Výskyt cizích pevných těles.
- Výskyt korozivních nebo znečisťujících látek.
- Mechanické namáhání.
- Výskyt rostlinstva nebo plísní.
- Výskyt živočichů.
- Elektromagnetické, elektrostatické nebo ionizující záření.
- Intenzita slunečního záření.
- Seismické účinky.
- Blesková úroveň.
- Pohyb vzduchu.
- Vítr.
- Schopnost osob.
- Elektrický odpor lidského těla.
- Kontakt osob s potenciálem země.
- Podmínky úniku.
- Povaha zpracovávaných nebo uložených materiálů.
- Stavební materiál.
- Provedení/ konstrukce.
- Stanovení tříd.
- ES Prohlášení o shodě.
- EU Prohlášení o shodě.
- Prohlášení o shodě.
- Prohlášení o vlastnostech.
- Prohlášení o zabudování.
- Označování značkou shody CE.
- Používání modulů posuzování shody v praxi.
- Modul A: Interní řízení výroby.
- Modul A1: Interní řízení výroby spolu se zkoušením výrobků pod dohledem.
- Modul A2: Interní řízení výroby spolu s kontrolami výrobků pod dohledem v náhodně zvolených intervalech.
- Modul B: EU přezkoušení typu.
- Modul C: Shoda s typem založená na interním řízení výroby.
- Modul C1: Shoda s typem založená na interním řízení výroby spolu se zkoušením výrobků pod dohledem.
- Modul C2: Shoda s typem založená na interním řízení výroby spolu s kontrolami výrobků pod dohledem v náhodně zvolených intervalech.
- Modul D: Shoda s typem založená na zabezpečování kvality výrobního procesu.
- Modul D1: Zabezpečování kvality výrobního procesu.
- Modul E: Shoda s typem založená na zabezpečování kvality výrobků.
- Modul E1: Zabezpečování kvality výstupní kontroly a zkoušek výrobků.
- Modul F: Shoda s typem založená na ověřování výrobků.
- Modul F1: Shoda založená na ověřování výrobků.
- Modul G: Shoda založená na ověřování každého jednotlivého výrobku.
- Modul H: Shoda založená na úplném zabezpečování kvality.
- Modul H1: Shoda založená na úplném zabezpečování kvality spolu s přezkoumáním návrhu.
- Státní dozorové orgány.
- Kompetence státních dozorových orgánů.
- Povinnosti státních dozorových orgánů.
- Dozor, dohled, inspekce, kontrola, prověrka.
- Forenzní dokazování.
- Pověřená organizace.
Váš lektor - Ing. Jiří Vích, MBA a jeho portfolio:
Jiří Vích je dlouholetým vedoucím akreditovaného certifikačního orgánu pro systémy řízení KOMORACERT. Svou profesní dráhu zasvětil systémům řízení kvality, environmentu, bezpečnosti práce, bezpečnosti informací, systémům řízení a úspor energií a dalším oblastem procesního řízení.
Profesní životopis ZDE. Lektor je vázán etickým kodexem společnosti KOMORA s.r.o.
- Principy auditování.
- Stanovení programu auditů.
- Výběr a určování metod auditů.
- Výběr členů týmu auditorů.
- Plánování auditu.
- Provádění auditu.
- Kontakt s auditovaným.
- Komunikace v průběhu auditu.
- Shromažďování a ověřování informací.
- Vytváření zjištění z auditu.
- Určování závěrů z auditu.
- Určování kompetencí auditorů.
- Systém managementu kvality a jeho procesy.
- Určení rozsahu systému řízení kvality.
- Kontext organizace.
- Vedení a závazek.
- Zaměření na zákazníka.
- Politika kvality.
- Role, odpovědnosti a pravomoci.
- Řízení rizik a příležitostí.
- Cíle kvality a plánování jejich dosažení.
- Lidé, infrastruktura a prostředí.
- Znalosti, kompetence a povědomí.
- Interní a externí komunikace.
- Dokumentování informací.
- Návrh a vývoj produktů a služeb.
- Řízení výroby a poskytování služeb.
- Řízení změn.
- Řízení neshodných výstupů.
- Hodnocení výkonnosti.
- Spokojenost zákazníka.
- Přezkoumání systému managementu.
- Neustálé zlepšování.
- Systém environmentálního managementu.
- Určování rozsahu systému environmentálního managementu.
- Porozumění organizaci a jejímu kontextu.
- Porozumění potřebám a očekáváním zainteresovaných stran.
- Vedení a závazek.
- Environmentální politika.
- Role, odpovědnosti a pravomoci v rámci organizace.
- Opatření pro řešení rizik a příležitostí.
- Environmentální aspekty.
- Závazné povinnosti.
- Plánování opatření.
- Environmentální cíle a plánování jejich dosažení.
- Zdroje, kompetence, povědomí.
- Interní a externí komunikace.
- Dokumentované informace.
- Plánování a řízení provozu.
- Havarijní připravenost a reakce.
- Monitorování, měření, analýza a vyhodnocování.
- Hodnocení souladu.
- Přezkoumání systému managementu.
- Neshoda a nápravné opatření.
- Neustálé zlepšování.
- Systém managementu BOZP.
- Určování rozsahu systému managementu BOZP.
- Porozumění organizaci a jejímu kontextu.
- Porozumění potřebám a očekáváním pracovníků a dalších zainteresovaných stran.
- Vedení a závazek.
- Politika BOZP.
- Role, odpovědnosti a pravomoci v rámci organizace.
- Projednání a pracovníky a jejich spoluúčast.
- Identifikace nebezpeční a posuzování rizik a příležitostí.
- Určování požadavků právních předpisů.
- Plánování opatření.
- Cíle BOZP a plánování jejich dosažení.
- Zdroje, kompetence, povědomí.
- Interní a externí komunikace.
- Dokumentované informace.
- Plánování a řízení provozu.
- Odstraňování nebezpečí a snižování rizik v oblasti BOZP.
- Management změny.
- Havarijní připravenost a reakce.
- Monitorování, měření, analýza a vyhodnocování.
- Hodnocení souladu.
- Přezkoumání systému managementu.
- Incident, neshoda a nápravné opatření.
- Neustálé zlepšování.
- Systém managementu informační bezpečnosti.
- Určování rozsahu systému managementu informační bezpečnosti.
- Porozumění organizaci a jejímu kontextu.
- Porozumění potřebám a očekáváním zainteresovaných stran.
- Vůdčí role a závazek.
- Role, odpovědnosti a pravomoci v rámci organizace.
- Posuzování rizik informační bezpečnosti.
- Ošetření rizik informační bezpečnosti.
- Plánování změn.
- Zdroje, kompetence, povědomí.
- Interní a externí komunikace.
- Dokumentované informace.
- Plánování a řízení provozu.
- Monitorování, měření, analýza a vyhodnocování.
- Hodnocení výkonnosti.
- Přezkoumání vedením.
- Neshoda a nápravné opatření.
- Neustálé zlepšování.
- Systém managementu hospodaření s energií.
- Určování rozsahu systému managementu hospodaření s energií.
- Porozumění organizaci a jejímu kontextu.
- Porozumění potřebám a očekáváním zainteresovaných stran.
- Vedení a závazek.
- Energetická politika.
- Role, odpovědnosti a pravomoci v rámci organizace.
- Opatření pro řešení rizik a příležitostí.
- Cíle a cílové hodnoty v oblasti energie a plánování jejich dosažení.
- Přezkoumání spotřeby energie.
- Výchozí stav spotřeby energie.
- Plánování sběru energetických dat.
- Zdroje, kompetence, povědomí.
- Interní a externí komunikace.
- Dokumentované informace.
- Plánování a řízení provozu.
- Monitorování, měření, analýza a vyhodnocování energetické hospodárnosti.
- Hodnocení výkonnosti.
- Přezkoumání systému managementu.
- Neshoda a nápravné opatření.
- Neustálé zlepšování.
Váš lektor - Petr Barák a jeho portfolio:
Petr Barák je uznávaný odborník na průmyslový i webový design.....
Profesní životopis ZDE. Lektor je vázán etickým kodexem společnosti KOMORA s.r.o.
- Co je to grafický formát a jaké druhy grafických formátů využijete pro práci v marketingu Vaší společnosti.
- Co jsou to bitmapy a co jsou vektory.
- Jaké programy jsou potřebné k používání grafických souborů a jak s nimi nakládat.
- Jak komunikovat s grafikem / freelancerem pro tvorbu grafických marketingových základů.
- Zasílání / sdílení velkých grafických souborů.
- Co je to doména, jak je důležité správné jméno, kde a jak ji registrovat.
- Co je to Hosting a kde a jak ho provozovat a jak jej nastavit.
- Jak nainstalovat stránky CMS (Content Management System) a co je to front-end a back-end stránek.
- Kde a jak vybrat šablonu stránek a jak ji editovat v prostředí Joomla.
- Jak a proč vytvářet obsah stránek.
- Jak prácovat s grafickým layoutem a styly.
- Co je to responsibilita stránek a jak nastavit stránky, aby se zobrazovali správně na různých zařízeních a v různém rozlišení.
- K čemu je dobré vytváření firemního blogu.
- Co jsou klíčová slova a jak je efektivně využít při tvorbě obsahu a následné optimalizace stránek pro vyhledávače (SEO).
- Jaké jsou nástroje pro audit a SEO stránek.
- Jaké sociální média využívat a proč.
- Jak vytvořit firemní účet na sociálních médiích.
- Jak plánovat a vytvářet obsah příspěvků na sociálních médiích.
- Proč je důležitý den a čas publikace příspěvků na sociálních médiích.
- Jaká grafické formáty, jaké rozměry a ostatní technické aspekty při publikaci příspěvků použít na různých platformách sociálních médií.
- Proč je důležitý grafický prvek a grafická vizuální komunikace pro propagaci.
- Jak zadat tvorbu loga a jednotné grafické / korporátní identity.
- K čemu slouží grafický manuál značky.
- Jak udržovat grafický styl a podpořit sílu značky v obchodním prostředí.
- Jak a proč budovat silnou image značky.
- Jak sledovat chování a demografie uživatelů na stránkách pomocí Google Analytics. Jak a kde vytvořit kód měření a jak jej implementovat na stránky.
- Jak efektivně uspořádat obsah, navigaci a struktury stránek tak, aby uživatelé jednoduše a intuitivně mohli najít požadované informace nebo výrobky.
- Jak zajistit, aby UX design byl responzivní a přizpůsobitelný pro různé velikosti obrazovek.
- Jak zajistit schopnost designu se adaptovat na mobilní telefony, tablety, desktopy atd.
- Jak využít grafických prvků, barvy a typografie pro podporu snadné orientace a přehlednosti.
- Jak se zaměřit na správné nastavení cílových skupin pro reklamní kampaně na sociálních sítích a Google Ads (demografie, chování a zájmy uživatelů.
- Jak vybrat vhodné reklamní formáty pro konkrétní sociální sítě (Facebook, Instagram) a Google Ads (vizuální prvky, textové popisky a volba správných call-to-action tlačítek pro zvýšení konverzí).
- Jak nastavit a spravovat rozpočty pro reklamní kampaně a strategie pro maximální využití prostředků (optimalizace nákladů, testování efektivity různých reklamních strategií a monitorováním výkonu reklamních kampaní).
- Jak analyzovat výkon reklamních kampaní a měřit úspěšnost (konverzní sledování, analýza klikání a zobrazení, sledování návštěvnosti webových stránek).
- Jak identifikovat potenciální cílové skupiny pro PPC kampaně a jak je segmentovat (rozdělení dle demografických, behaviorálních a geografických charakteristik).
- Jak vybrat správná klíčová slova pro PPC kampaně a jak nastavit strategie pro jejich efektivní využití (placení za kliknutí, placení za zobrazení apod.).
- Jak vytvořit atraktivní reklamní texty pro PPC kampaně určené k oslovení cílových skupin a jak je motivovat je k interakci (základních principů copywritingu, efektivní využití omezeného prostoru pro oslovování potenciálních zákazníků).
- Jak optimalizovat landing pages pro PPC kampaně (vytváření vizuálně atraktivních stránek, které jsou, snadno navigovatelných, obsahujících jasný call-to-action pro konverzi, testování různých variant landing pages pro maximalizaci konverzního kmitočtu).
- Definice klíčových ukazatelů výkonnosti (KPIs) pro marketingové aktivity.
- Nástroje pro měření a sledování výkonnosti marketingových kampaní.
- Metody analýzy výkonnosti marketingových aktivit.
- Interpretace výsledků a formulace doporučení pro optimalizaci.
- Sledování a vyhodnocování dlouhodobého úspěchu marketingových kampaní.
- Vytváření efektivní strategie obsahového marketingu pro online kanály.
- Identifikace cílové skupiny a vytváření personalizovaného obsahu.
- Tvorba atraktivních a relevantních obsahů pro různé online kanály (web, sociální sítě, e-mail).
- Distribuce obsahu a optimalizace pro vyhledávače (SEO) a sociální média.
- Měření úspěšnosti obsahového marketingu a analýza výsledků pro optimalizaci strategie.
- Jaké AI rozhraní mohu použít při tvorbě vizuálního obsahu pro web a marketing.
- Co jsou to prompty a jak je používat při zadávání obrazové tvorby v AI.
- Jak vygenerovat výstupy z AI v co nejvyšším rozlišení, a naopak jakým způsobem je komprimovat pro použití na webu či v online reklamě.
- Jak se dál rozvíjejí možnosti umělé inteligence a jaké je její využití pro marketing a propagaci (videa, hudba, obsah).
- Úvod do využití Chat GPT v obsahovém marketingu. Seznámení se s principy Chat GPT a jak může být využito v obsahovém marketingu.
- Strategie pro efektivní využití Chat GPT v obsahovém marketingu. Učení se navrhovat a implementovat strategie s využitím Chat GPT k posílení značky a komunikaci s cílovou skupinou.
- Praktická ukázka implementace Chat GPT na webových stránkách a sociálních sítích.
- A/B testování a optimalizace webových stránek pro lepší konverze.
- Porozumění důvodu, proč je důležité provádět A/B testy pro zlepšení konverzí a jak mohou tyto testy ovlivnit chování uživatelů.
- Naučení se navrhovat A/B testy a implementovat je na webových stránkách pro zlepšení konverzí.
- Jak správně analyzovat výsledky A/B testů a interpretovat data pro lepší porozumění chování uživatelů a efektivní optimalizaci webových stránek.
- Naučení se odladění procesu A/B testování pro stálý růst konverzí a vyžadovaných akcí na webových stránkách pro dosažení lepších výsledků.
- Seznámení se se základními principy tvorby emailových kampaní a jejich důležitostí pro efektivní marketingovou strategii.
- Vytvoření e-mailingové kampaně a tvoření okruhu odběratelů informačních mailů a bulletinů v prostředí MailChimp.
- Naučení se začlenění automatizovaných procesů do tvorby emailových kampaní a jejich využití k personalizaci komunikace a zvyšování konverzí.
- Objasnění automatické funkce systému sběru a tvorby databáze odběratelů z uživatelských dat do systému stránek.
- Využívání dat a technologií k personalizaci obsahu a nabídek pro zákazníky (zlepšení angažovanosti a konverze).
- Umělá inteligence a její rostoucí vliv v digitálním marketingu, pomáhání s automatizací procesů, analýzou dat a personalizací obsahu.
- Video a jeho dominance v online prostředí, investice do kvalitních videí a livestreamů pro zaujetí a angažování své cílové skupiny.
- Zvýšená důležitost značek, které mají jasný společenský účel a jsou udržitelné. Kladení důrazu na tyto hodnoty ve svém marketingu.
- Spolupráce se relevantními influencery, jak oslovit cílovou skupinu a budovat důvěru k značce – investice do strategií spolupráce s influencery.
- Zaměření na etické a právní aspekty vytváření a publikování reklamy na sociálních sítích a Google Ads. (ochrana osobních údajů, placených reklamních obsahů a dodržování pravidel platformy pro reklamní obsah).
- Zdůraznění důležitosti dodržování zásad ochrany osobních údajů, zejména v rámci GDPR a dalších příslušných právních předpisů.
- Seznámeni se s právy duševního vlastnictví a používání grafických formátů a osobních údajů tak, aby nedocházelo k porušení autorských práv – Copyright a ochrana duševního vlastnictví.
- Kladení důrazu na transparentnost při využívání osobních údajů a důležitost získání souhlasu osob k jejich zpracování, zejména ve spojení s marketingovými aktivitami.
- Diskuze o etických praktikách v oblasti marketingu, včetně využívání grafických formátů a osobních údajů, s důrazem na dodržování vysokých standardů a zodpovědné chování.
- Získání praktické návodů a tipů pro správné využívání grafických formátů a osobních údajů v souladu s platnou legislativou a etickými normami.